http://eblong.com/zarf/essays/seltani-talk/
Става дума за interactive shared text-worlds, които един американски пич е решил да разработи като проект, най-най-общо казано Световете са в стила на Myst online, MMO по игрите Myst.
Има си и действащ алфа/бета-сайт вече, но то всичко си пише в линка
Search found 68 matches
- Wed Aug 21, 2013 8:56 am
- Jump to forum
- Jump to topic
- Fri Aug 23, 2013 8:30 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Seltani или, темата на Трип за интерактивна литература
Още едно предложение, този път сингъл плейър - един от авторите в тоя жанр, които най-много са ме впечатлили с консистентно качествен език, независимо в какви жанрове го кара. Долното е едно по-хубавите му неща:
The Colder Light
The Colder Light
- Sat Aug 24, 2013 8:20 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Seltani или темата на Трип за интерактивна литература
The Moonlit Tower на Йон Ха Лий, сама по себе си сериозен автор на фентъзи и фантастика. Писана е през 2002 г., докато Лий си е отупвала познанията по програмиране. Играта е parser-based - иначе казано, напредваш чрез писмени команди от типа еxamine tree, hit troll, touch trap и т.н. Препоръчвам кой ...
- Wed Aug 28, 2013 10:46 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Tемата на Трип за интерактивна литература
Игрите на най-известната дизайнерка в Twine, Порпентайн.
Трите по-мащабни са Меtrolith, Ultra Business Tycoon III и най-вече Howling Dogs, най-доброто й нещо.
Трите по-мащабни са Меtrolith, Ultra Business Tycoon III и най-вече Howling Dogs, най-доброто й нещо.
- Sun Nov 22, 2015 1:22 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Tемата на Трип за интерактивна литература
Мда, много смислено начинание са, при все че клонят за момента по-скоро към "динамична" литература, игровостта я застъпват по-слабо.
- Sun Nov 22, 2015 1:10 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: За писането в игрите: ролеви и не само
По първото, препоръчвам ти ей тоя клип: http://gamasutra.com/view/news/248003/Video_Innovating_interactive_fiction_with_80_Days_Jon_Ingold.php Почти всичко от идеите на Ингълд ми се струва много важно за интерактивното писане. Много кратко обобщение, с мои думи: 1. Интерактивната литература е разгово ...
- Thu Aug 22, 2013 3:42 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Ще правим ли игра?
Ще си донеса лаптопа, за да ви покажа и Тwine, който засега е моят избор на платформа. (Най-свободно customizable е от всички налични, затова съм си го харесал най-много. Един пич даже я беше комбинирал с Unity енджина, с който правят новия Тормент.)
- Mon Feb 01, 2016 4:48 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
На мен не ми намира старта Къде да го търся? По текстовите файлове не намерих инструкции за такъв случай. Също така трябва някак да стигна 141 символа, затова пиша това излишно изречение.