В очакване:
Torment: Tides of Numenera
Кампанията в Kickstarter
Castoff's Labyrinth
... What does one life matter?
And how will this journey alter ours?
Search found more than 1769 matches
- Thu Aug 07, 2014 1:31 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Съветник за Visual Novels
Разговорник
Или: Как да правите по-малко физиономии (и повече смисъл), като попаднете в компания на отаку
Или: Как да правите по-малко физиономии (и повече смисъл), като попаднете в компания на отаку
- Mon Dec 08, 2014 1:36 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Jisei, Kansei, Yousei, ...?
Jisei , Kansei и Yousei са първите три части от детективска VN, чиито млади герои имат свръхс ...
- Tue Aug 08, 2017 6:45 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
Аз я играя от март насам – наскоро започнах втори playthrough, тъй като разработчиците пуснаха patch, който добавя липсващия седми спътник и други обещани, но несмогнати по-рано неща. Тотално разочарование в никакъв случай не е – иначе нямаше да посветя 90 часа на първия си playthrough. :) (Признавам ...
- Wed Aug 09, 2017 8:31 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
Нъц... при мен работите не бацат така. Аз walkthrough-та гледам само ако нямам сериозни чувства/очаквания вложени в дадено заглавие. Ако имам... трябва да играя лично . Предположих. :) Но ми беше важно да имам тия линкове тук, for future reference. (А и... подвиг си е. Ако допускат рекорд на Гинес з ...
- Thu Aug 10, 2017 12:28 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
MuvLuv Alternative
Четох го отдавна и горко съжалявам, че не написах отзив, докато спомените ми бяха пресни. MuvLuv Alternative е изключително преживяване – в първичния смисъл на „изключение“, като н ...
- Sun Jan 07, 2018 5:22 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Visual Novels
Doki Doki Literature Club Хъхъхъ... изборът с трите имена, при който мишката автоматично ме дърпа към Моника, е гениално програмно решение. Изобщо, безкрайно ти благодаря за идеите, които ми дава тоя визуален роман. (За кошмарите не искаш да ти благодаря. нАлИ Не иСКАш?!1 Не знам да казвам ли още не ...
- Wed Jan 10, 2018 11:34 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Visual Novels
... не спира: Dannie, thank you once again! I'm focusing on your responses because they're the most detailed and contain the greatest number of arguments; I kindly ask everyone else not to feel ignored. I'm also responding to specific points in them while omitting others (such as the novelistic chara ...
- Fri Jun 22, 2018 11:02 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
Кой е този "повреден робот-артефакт с екзистенциален проблем", Кал? Сещам се за един такъв персонаж, но не е спътник на главния герой? Точно Oom имах предвид. Но доникъде не съм я докарал със споменатото горе преиграване. Не знам дали искам да минавам историята наново само заради Oom... а от Tides е ...
- Fri Aug 02, 2019 10:16 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Интерактивна литература: инструменти и образци
Из размислите на The Digital Antiquarian за Portal (1986) (дефиниран от създателите си като computer novel): In a Baffler article from 2012, David Graeber, in the process of trying to figure out whatever happened to the flying cars and hotels in space that science fiction once promised us, notes how ...
- Mon Aug 05, 2019 10:41 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Интерактивна литература: инструменти и образци
Защо не спя тез нощи? Ами (да речем) защото четох поредицата контекстуални обзори на The Digital Antiquarian около Trinity, една interactive fiction за трагедиите на ядрената надпревара. Започва тук и свършва с Trinity Postscript: Selling Tragedy . Особено ме порази T Plus 1: Bombing Japan , заради с ...
- Wed Jul 13, 2022 8:54 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
- Tue Nov 19, 2019 4:46 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
Почнах да чета повестите, вдъхновени от играта (companion novellas). Ето отзивче в Goodreads за Blue: The Last Days of Archopalasia: I liked the plot and characters well enough--but what made me really (as in four Goodreads stars ;) like the novella was the allegoric element. It's not just the inhabi ...
- Tue Dec 03, 2019 6:20 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
Отзивче в Goodreads за Red: The Red Hand: This passage epitomizes the main theme of the novella: "One difficulty with every revolution I have ever heard of or read about," Parna said, "is that those with the passion to lead them to victory are very often the last ones you want leading them after vic ...
- Tue Aug 31, 2021 10:58 am
- Jump to forum
- Jump to topic
What a Legend!
Това е най-смешната игра, на която съм попадал в последните години: https://whatalegendgame.com/ Две предупреждения: 1. It's a work in progress. Предполагам, че до 2022-ра ще я довършат. 2. It's NSFW. Но еротиката не е от отблъскващия (поне мен) тип, а често и засилва комедийния ефект. Мечтая си в ...
- Wed May 13, 2020 3:42 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Planescape: Torment
My reviewlet of Planescape Torment: The Unofficial Torment Novel (the novelization by Rhys Hess): I have taken the liberty to add an electronic book here because of its one outstanding qulaity: the awesome dialogs. In this (unofficial) novelization, Rhys Hess has linked together the most memorable ...
- Thu Sep 15, 2011 1:15 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Да поиграем на: Spiral
А ето и самата Spiral.
Безсрамно крадната от... коя книга?
Моля споделете на кой път сте успели да я биете.
Както и... каквото друго ви е впечатлило.
Безсрамно крадната от... коя книга?
Моля споделете на кой път сте успели да я биете.
Както и... каквото друго ви е впечатлило.
- Fri Sep 16, 2011 1:07 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Да поиграем на: Spiral
of late = lately = of recent = recently
Хахаха... тези ги бях забравил...
И ти ще имаш да споделяш стратегия, значи. Все пак – за да не разваляме удоволствието на майстор-играчите, дето тепърва ще се появят тук – недейте да описвате какво точно сте правили. Може да ми пратите мейлче само.
Хахаха... тези ги бях забравил...
И ти ще имаш да споделяш стратегия, значи. Все пак – за да не разваляме удоволствието на майстор-играчите, дето тепърва ще се появят тук – недейте да описвате какво точно сте правили. Може да ми пратите мейлче само.
- Fri Jun 21, 2013 9:14 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Ще правим ли игра?
Ще правим, ами. :mrgreen: До септември, бъдеще да е, ще съм готов с превода на „Аурелион: Монетата“ на английски. И понеже няма смисъл да правим visual novel на български; и понеже „Аурелион“ отлично се вписва в концепцията „история, в която най-важният показател ...
- Fri Jun 21, 2013 10:10 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Aurelion: the Visual Novel
Ще отговарям, като се завърна. Вие предлагайте ваши отговори междувременно. :) (Специално за кой/-и ще са главните герои – хахаха! Такава щура идея ми хрумна... :lol: ) Сега само да отбележа: Стефан (Vonamarak) току-що ми каза, че е написал нещо като engine (платформа) за правене на книги-игри или MU ...
- Wed Jul 03, 2013 9:53 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Ще правим ли игра?
Вале – и всеки друг, който иска да участва: за да мога да отговоря разбираемо на въпросите тук, трябва да сте пробвали поне две visual novels (VN). Да видите как са построени. Затова моля: започнете отсега, в свободното време ;), да експериментирате с VN. (Специално на Валя ще ѝ трябва преводач – има ...
- Sun Jan 19, 2014 9:44 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Ще правим ли игра?
Няколко думи и покана за участие в бъдещата игра: звукозапис от Зимна Таласъмия 2014 (от 11:30 до 20:00)
- Thu Sep 01, 2011 11:45 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Въображение
... е светът, който градя от 14-ата си година насам.
Засега разказвам за него - и лека-полека започваме да го изследваме, групово - във Фантазия. Там е домът ми; там Въображение се чувства най-уютно.
Гостувайте му, когато ветровете ви натам ви притеглят.
Засега разказвам за него - и лека-полека започваме да го изследваме, групово - във Фантазия. Там е домът ми; там Въображение се чувства най-уютно.
Гостувайте му, когато ветровете ви натам ви притеглят.
- Fri Sep 26, 2014 10:02 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
Долната покана е отворена към всички желаещи – до 15 октомври : Мили рисуващи (: До 15 октомври събираме екипа, с който ще правим англоезичната visual novel адаптация на романа „Аурелион: Монетата“ (http://choveshkata.net/blog/?p=66). Търсим: художници, добри в изразяването на емоции чрез мимики. (А ...
- Fri Jan 31, 2014 6:01 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Ще правим ли игра?
Някои по-важни начални положения на Aurelion: the Visual Novel : Пращам ви „подготвителен материал“ за визуалните романи: ---------- Forwarded message ---------- (Since we have a native speaker on board--hi, Dio--and since we'll be writing our thingie in English, perhaps it's a good time to start pra ...
- Mon Feb 01, 2016 3:37 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
На Зимната Таласъмия показахме за първи път демото на визуалния роман. За всички, които не смогнаха да го (доиз)гледат/чуят – ето го цялото: Aurelion: the Visual Novel - demo v. 160201 Върви под Уиндоус, Линукс и (твърдят създателите на платформата Ren'Py) Макинтош. От вчера го имаме и във версия за ...
- Wed Feb 10, 2016 10:08 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
Инструкциите как да стартирате визуалния роман се намират във файла _procheti.me в основната папка Aurelion. Ако _procheti.me ви излиза в нечитаем вид, копирам съдържанието му и тук: Как да стартирате визуалния роман? 1. Сваляте Ren'Py от http://www.renpy.org/latest.html и го разархивирате някъде (н ...
- Fri Jun 17, 2016 3:14 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
Our second full review by Fenix Shakura, on Alora Fane I'll address it point by point: Generally: And now I can finally understand Tama Yoshi's concerns about "Why is this a VN?". Because it isn't. How I perceived it is that you're reciting the novel and amplifying it with graphics and music. I'd ...
- Sun Jun 19, 2016 10:52 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
Re: ambitious projects: The one I find most impressive is The Devil on G-String , which was done by about 5 people , in less than half a year. As I said, it's a 30+ hour story, with the greatest amount of mindfuckery this side of Death Note . ;) As I also said, I'm a veteran of burnouts, so I'm not ...