Search found more than 3102 matches
- Sun Nov 22, 2015 1:22 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Tемата на Трип за интерактивна литература
Мда, много смислено начинание са, при все че клонят за момента по-скоро към "динамична" литература, игровостта я застъпват по-слабо.
- Sun Nov 22, 2015 1:10 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: За писането в игрите: ролеви и не само
По първото, препоръчвам ти ей тоя клип: http://gamasutra.com/view/news/248003/Video_Innovating_interactive_fiction_with_80_Days_Jon_Ingold.php Почти всичко от идеите на Ингълд ми се струва много важно за интерактивното писане. Много кратко обобщение, с мои думи: 1. Интерактивната литература е разгово ...
- Tue Aug 08, 2017 7:48 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
Хмммм, ще ти издам една тайна - все още не съм успял да превъря Planescape. Три пъти съм я започвал и някак си всеки път нещо ме възпира изобщо да играя щом стигна отвъд Mortuary-то. Не знам каква е причината. Може би защото всички я хвалят колко е велика - и това подсъзнателно ме поставя като пред н ...
- Fri Jun 22, 2018 12:25 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Torment: Tides of Numenera
В предните 2-3 месеца, донякъде спорадично Tides of Numenera. Кал добре знае за това, достатъ ...
- Mon Sep 20, 2021 10:23 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: What a Legend!
Така, минах каквото съдържание има до момента. Лично ме съмнява да я довършат до 2022-ра, при положение че планираното съдържание е 3-4 пъти повече от досега направеното, но и до сега направеното става. Мм, имаше хумор достатъчно начесто, ...
- Thu Oct 07, 2021 4:26 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: What a Legend!
WaL се оказа готино и с нетърпение чакам да го довършат. :) Впоследствие попаднах и на Summertime Saga. История се развива в малко градче и е общо взето за това как гл ...
- Fri Sep 16, 2011 12:40 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Да поиграем на: Spiral
of late да го схвана накрая какво означава?
Comp: I offer you a lose-lose situation: I lose the game, and you lose your hard disc... How's that?
lol
едит:
10:7:10
"Unpredictable are the ways of randomness..."
Comp: I offer you a lose-lose situation: I lose the game, and you lose your hard disc... How's that?
lol
едит:
10:7:10
"Unpredictable are the ways of randomness..."
- Fri Sep 16, 2011 7:03 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Да поиграем на: Spiral
Лафчетат къртят санитарен фаянс. Comp: I offer you a lose-lose situation: I lose the game, and you lose your hard disc... How's that? Ама не ми е в категорията ...
- Thu Aug 22, 2013 3:42 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Ще правим ли игра?
Ще си донеса лаптопа, за да ви покажа и Тwine, който засега е моят избор на платформа. (Най-свободно customizable е от всички налични, затова съм си го харесал най-много. Един пич даже я беше комбинирал с Unity енджина, с който правят новия Тормент.)
- Mon Feb 01, 2016 4:48 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
На мен не ми намира старта Къде да го търся? По текстовите файлове не намерих инструкции за такъв случай. Също така трябва някак да стигна 141 символа, затова пиша това излишно изречение.
- Mon May 23, 2016 6:49 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
- Fri Jun 17, 2016 5:33 pm
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
Ah yes, there really is the distinction between Visual Novels and Japanese Adventure Games. Though, like many other people, I have come to get the latter as the former, and the former as, well, what I said in my review. I would really like to see Gameplay Features and make an Adventure Game rather ...
- Sat Jun 18, 2016 10:45 am
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Aurelion: the Visual Novel
"Phoenix Wright: Ace Attorney was developed by a team of seven people, and took ten months to make." - Castle, Matthew (2013-10-24). "Interview: Shu Takumi on the making of Phoenix Wright, Ghost Trick and more". Official Nintendo Magazine. Archived from the original on 2014-10-08. Retrieved 2015-10 ...