УФ, най-сетне взех, че изписах първоначалния си списък от игри.
Като гледам как ми отне 3+ часа само да напиша имената, направо се плаша.
От утре започвам да попълвам ТОЗИ пост бавно, парче по парче, което може да отнеме няколко седмици.
А като гледам кои заглавия искам да изиграя, май имам график за 20 години напред... (и то без да броим игрите, които тепърва ще излизат
)
ЕДИТ: Преди да започна с изложението на моята скромна геймърка биография, ето ви един поздрав:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YJuth2UiE14Като се има предвид, че съм играл само около 1% от показаните заглавия, да знаете, че аз наистина съм скромен като ерудиция.
И туй нещо става въпрос само за ЕДНА година на излезли заглавия.
Хубавото е поне, че клипчето ми подхрани една много фундаментална идея, която вече кисне няколко месеца в мозъка ми. Супер!
Започваме.
Има два списъка: Игри, които съм играл/изиграл" и "Игри, които искам да изиграя". Първият ще бъде малко поукрасен с лични впечатления, а втория просто ще го плясна ей така, защото макар да мога да говоря по игрите, които са в него, няма да е честно в името на непредубедеността.
СПИСЪК С ИГРИ, КОИТО СЪМ ИГРАЛ/ИЗИГРАЛЛегенда:
* - не съм изиграл играта докрай (за мулти означава, че не съм навлезнал в дълбочина)
- не препоръчвам играта по една или друга причина (прекалено насилие, куцо изпълнение, провокативни теми и прочее)
- използвам съм cheats за превъртането на дадено заглавие
() - коментар
- Age of Empires 2(Първата ми истинска игра на компютър. Преди това не бях достатъчно пораснал, за да играя с интелект. Още си спомням първата ми битка с монголците.
Джитках две седмици само на един скърмиш, което е колосално време за една врътка. И до днес Ейджът е еталон за реалновременна стратегия - баланс на единиците, ъпгрейди на единиците, типове броня и щета, дипломация, изобщо цялостно разнообразие. Невероятно добра игра за отборни мачове. Кампаниите никога не съм ги играл, защото поначало не ми бяха интересни, а и играта е правена за мулти.)
- Grand Theft Auto III* (Ех, спомени, спомени. Като малко хлапе колко съм ходил наляво-надясно, само за да се возя и трепя пешеходци за пари.
После, като ми дойде акъла, започнах и мисиите да правя, ама много зор ми беше тогава и така и не стигнах до края. Обаче колко купон беше с куките... и улицита на "патриотите"... и нелетящият самолет... и бг радио мод-а... Ех.)
- Grand Theft Auto: Vice City (Продължението има по още от всичко. По-яка графика, по-готин сюжет, повече опции, повече мисии, ПОВЕЧЕ ПУЦАНЕ И КРАДЕНЕ И... всякакви други нелегални дейности.
Бях изключително изумен, когато играта най-сетне тупна на харда ми. Дори дълго след като изиграх интересната история, продължих с абсолютен кеф да се гоня с куките из целия град, докато слушах невероятно върховния саундтрак. Тук беше върха на изкуствения интелект при представителите на реда и закона.)
- Grand Theft Auto: San Andreas (Апогея на поредицата, според моето скромно мнение. Четворката тотално ме разочарова впоследствие. Но това е друга тема.
Тук вече има ролеви характеристики, истински самолети и ракетни раници. И най-важното: (анти)героя вече може да ПЛУВА и кара КОЛЕЛО! FTW!!! Присъства още тунинг на автомобили, огромни междуградски пространства и не един, а цели ТРИ града, всеки почти с размерите на градовете от предходните игри. Като се добави факта, че на конзола (или мод на ПЦ-то) може да се цъка кооп с приятел... дам. Най-добрата ГТА за мен.)
- Serious Sam (Олдскуул-ът, който промени представите ни за олдскуул.
Въпреки, че никога не съм бил силен в жанра, изиграх играта "измамнически" само заради атмосферата. Сещайте се. Няма толкова култов персонаж просто. Не случайно чичо Дюк го бъзикат, че губи преднина от своя колега Сериозния Сам. Навремето си спомням с какъв яд не можех да я пусна на стария комп. Защо ли? Нямах 64МБ РАМ.
А сега изтеглете играта и вижте как с тия "мизерни" ресурси продължава да бъде едно от най-красивите заглавия на всички времена.)
- Serious Sam: The Second Encounter (Още, още, ОЩЕ! Още повече нива, още повече оръжия и още повече чудовища. А хуморът и незабравимия чар на Сам са все така на ниво. Достойно продължение на една достойна игра.)
- Serious Sam 2 (Двойката прави завой по отношение на графичния дизайн, залагайки на по-шарена и анимационна визия. На мен лично не ми допадна особено, но за щастие, всички други елементи не са пипнати, даже са добавени още. Вече персоналният компютър NETRISCA е озвучен(а), има превозни средства, а гаврата с финалния бос е... свежа.
)
- Serious Sam: Before First Encounter (Come to the age when men were men and cover was for pussies... И поредното страхотно издание в една страхотна поредица. Невероятно в случая е, че създателите успяват да вкарат доза реализъм, без да ни лишат от купона. Действието се развива в Египет, преди историята на всички останали части, а Сам служи в елитен корпус по изтребление на извънземните нашественици, използвайки разнообразен арсенал от оръжия, сред които... са тежък ковашки чук (sledgehammer) и юмруците му.
Има доста закачки с различни "модерни" жанрове, хорър изпълнения и култови моменти. Препоръчвам цялата серия. Нищо, че не мога да играя shoot'em'up.
)
- Neverwinter Nights(Първото ми истинско РПГ, до което се докоснах. Спомням си как с благоговение слушах един приятел в училище, който ми разправяше за играта и нейните тогава фантастични магии, статистики, диалози, куестове и прочее. Тогава не знаех що е ДнД, що е едишън и тем подобни глупости... и нямаше нужда. Бях омагьосан.
А когато най-накрая я докопах... е, направо се размазах от кеф. Мога да отворя тема посветена изцяло на Невъра, темата е безкрайна, затова ще се огранича само в следното - играта и до днес е жива и се играе, защото разполага с едни от най-амбициозните и мащабни едиторски инструменти, които съм виждал.)
- Nevewinter Nights 2*(Продължението не можеше да се мери с оригинала според мен. Въпреки това то си остава една много добре направена игра, която слава Богу я пачнаха до прилично състояние. (Техническата част беше наистина зле.) Ruleset-а е сменен, класовете са "пипнати" и като цяло усещането е малко по-различно, но ако търсите нещо адски добро за убиване на време, това е правилната игра. Не случайно на Невъра й викат "перфектната комбинация между hack'and'slash и класическо РПГ".)
- Beyond Good and Evil*(Изключително интересна игра в геймплейно и сюжетно отношение. Навремето бях изчел много суперлативи за нея и когато най-сетне седнах да я играя, за сефте ми се падна "нисък" период в живота ми. Не можах да я довърша преди да стигна до интересната част, за което съжалявам. Но ще я доиграя. Съвсем скоро. Защото продължение се чака от феновете по същия начин, по който се чака довършването на "Пиратите от тъмния пролив".)
- Half-Life(Една от най-любимите ми игри и най-любимия ми шутър изобщо. Кинематографичността, реализма, атмосферата, геймплея... Всичко е перфектно. Всяко едно късче от сорс кода и арт-а е направено с любов, хъс, страст и истинско майсторство. Играта е от 1998-а, а все още е еталон за качество и гейм дизайн. Не случайно Valve от група ентусиасти и бивши Quake модъри, са днес корпорация която се кани да популяризира Линукс-а.)
- Half-Life 2(Eпичното продължение на една епична игра. Source енджина като излезе, накара ченето на всички да увисне. Чакаме тройката.
)
- Counter-Strike(Най-известния мод за "Халфата". Толкова известен, че хората често го бъркат със самостоятелна игра. Нямам си идея колко безброй часове са попилели хората по клубовете в циклене на този отборен шутър и колко продължават да пилеят. Аз самият съм похабил доста време в Контрата, защото, въпреки че не е от любимите ми заглавия, когато си с приятели (или в часа по информатика), купонът е гарантирано пълен.
)
- Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, Battlefield 2, Battlefield 2142(А(х)... добрият стар Батълфийлд. Играта, която ни накара да зарежем Контрата, излекува "кашонизма" от мен и ме превърна в първокласен пилот, танкист и подривен инжинер. През далечната 2001-а играта беше революция - контролни точки, огромни карти, превозни средства, реалистична обстановка и завладяващи военни маршове. А интрото... ох, леле. Интрото го имам специално на компа. Слагам всичките заглавия от поредицата на едно място, защото макар да се различават като обстановка, ядрото на геймплея е едно и също - изключително дълбок тактически отборен шутър, където мисленето и работата в екип се възнаграждават повече от принципа "Пуцай, куме!".)
- Diablo II(Да... дори мен не ме подмина манията по свръх успешното заглавие на Близърд. За щастие отдавна ме напусна. Но помня как като малко хлапе зяпах по клубовете как едни батковци стоят пред мониторите си и сто години си човъркат инвентара... и се чудех "Добре де, защо не играят, а само зяпат? Вземат, че поцъкат десет секунди и 'айде пак - забил поглед в инвентара..." Е, по-късно разбрах цялата врътка лично.
)
- Titan Quest*(Сред разбирачите на екшън РПГ-тата Titan Quest-а се спряга за "истинския наследник на Diablo". Аз не съм склонен да се съглася, особено в лицето на Sacred, която според мен вървеше в далеч по-правилна посока, но не мога отрека, че "Титаничното дирене" (rofl) имаше доста добри хрумвания, най-вече премахването на класовата система, нещо, което е адски свежо в тоя жанр. Живот и здраве ще видим как Grim Dawn ще се представи и така.)
- Torchlight 1, 2(Започната още от самото начало като Диабло-клонинг, "Фенерчето" се представи изключително добре и изгладнелите hack'and'slash фенове я отнесоха като куцо пиле - домат. В допълнение откритата поддръжка на модове разшири популярността й още повече и днес продължението вече е факт. Повече градове, добавен мултиплейър, "официална" мод-поддръжка, обогатен геймплей - има предпоставки за загуба на стотици часове в игра.)
- Fallout 2*(Единицата така и не успях да я започна, но с ръка на сърцето мога да потвърдя, че поредицата Fallout (първите две части) са най-добрите постапокалиптични РПГ-та, излизали някога. Забавни (и умни) диалози, безкрайна персонализация на героя, голям отворен свят и...БЪЗИЦИ!!!
(и много gore, така че бъдете предупредени!) )
- Fallout 3(Бетесда хем сбъркаха, хем уцелиха с купуването на правата на поредицата. По същество третият Фолаут не е лоша игра. Но твърде много прилича, както се твърди, на Oblivion с пушки. За всяко правилно решение има по две сбъркани. Като за капак, атмосферата отхвърча нанякъде и (почти) напълно се загуби. Все пак изиграх я с кеф. Ако имаше един сериозен плюс, то това е, че беше по-неангажираща от предшествениците си. Освен това сюжетът в тройката е най-силния от цялата поредица според мен.)
- Fallout: New Vegas(Ииии, уж Обсидиан (бившите Black Isle) направиха новия Фолаут, обаче к'ва издънка, направо не е за вярване... То не бяха сегментирани зони като в някакво тъпо ММО, то не беше преобръщане на канона, то не беше тъпа история... мани ти! Интегрираха мод и половина в нейтив съпорт, смениха зелената мъгла с оранжева, пляснаха каубои за цвят и НА! Нова игра! Да бе, някой друг път... Не казвам, че играта е лоша, но според мен има ТОНОВЕ похабен потенциал, а аз лично очаквах един довършен Van Buren... ех, мечти, мечти.)
- Fallout Tactics(Личния ми фаворит в поредицата. Най-вече... защото можеш да играеш с DEATHCLAW!!! УРАААА! Нужно е само малко хакване, малко ръчкане и... готово! Твоят личен гущеров мутан е готов да кълца и разкъсва на воля. Особено ако го пльоснеш 51-о ниво.
Уф, отплеснах се. Това, което Тактикса допринесе най-много за поредицата, беше разширяването на комбат енджина и добавянето на превозни средства в реално време. Плюс, че тактическата част беше наистина интересна (не съм играл Jagged Alliance, затова не мога да сравня) и битките бяха много по-размислящи и дълбоки от скучния шах например.
Сюжетът беше so-so, но тук той и без това не играе централна роля. Както и социалните интеракции. Нещо, което бе изнервило много фенове, но аз си оцених играта по достойнство.
)
- Arcanum*(Troika Games at it's best. 'Nuff said. Революционен стиймпънк, интересна двуполюсна механика (магия vs. технология), добър сюжет и един непознат свят на прага на индустриалната революция, готов за изследване. Това е една от игрите, където няма да видите всичко, ако не преиграете поне два пъти с различни персонажи.)
- Gemini Rue(По принцип преди не се интересувах от куестове, но два фактора запалиха интереса ми. Единият беше промяната във възгледите ми. Другият е тази игра. Инди куест, правен в началото като курсов проект, разработен от един-единствен човек. Завладяващ саундтрак, сюжет, който те кара да се замислиш и нарочен ретро-ефект. Играта не е дълга, но всяка отделена секунда си заслужава.)
- The Dig(Мнозина казват, че това е едно от най-слабите компютърни заглавия на Lucas Arts. Те грешат. Играта е шедьовър. Да, пъзелите са доста неинтуитивни, но това е напълно оправдано от сюжета на играта. Питате какъв е той ли? Играйте и ще разберете. Няма да издам нищо. Аз лично бях отвят.)
- Grim Fandango(Остроумие, заговор, епично пътешествие и необичайно приятелство... всичко това в света на мъртвите! Wait, what? Да, точно така. Чака ви един свеж адвенчър, изпълнен с много хумор и любопитни аналогии. А сега вече мога и аз гордо да се наредя до хората, които са изиграли тази култова класика.)
- Full Throttle(Абе, Тим Шафер и компания могат всякакви метаморфози! Гениални са. Как ви звучи следния сюжет: рокер, който трябва да спаси света от производството на миниванове и едновременно да разкрие убийство, в което е непсраведливо обвинен? Ако сте заинтригувани, изиграйте играта. В този ред на мисли, изиграйте всичко, което е направено от чичо Шафер. Гаранция, че няма да съжалявате!)
- Minecraft(Играта, която взриви инди сцената и геймърската индустрия изобщо. Революционна във всеки аспект, днес играта превърна създателя си в милионер (даже май милиардер) и беше в устата на всеки, който някога е захапвал клавиатура или геймпад в живота си. Дотолкова популярна, че YouTube й отдели специално внимание в своя годишен
обзор на 2012-а.)
- Terraria(Наричана двуизмерния Майнкрафт, създателите на Терария упорито искат играта им да не определяна така. Обаче откъдето и да го погледнем, това си е истина. Безспорно е обаче, че между двете заглавия има някои разлики. Основната например е, че докато в Майнкрафт прогресът е resource based, то в Терария е gear based. Да, знам, че звуча технично, ама не се сдържах.
)
- Divine Divinity*(Едно по-различно РПГ, DD не нито hack'and'slash, нито прелива от диалози и история, като в традиционните РПГ-та. Истината е някъде по средата. Екшънът е бърз и изпълнен с адреналин, обаче диалозите междувременно са смислени и НИП-овете реагират на поведението на играча. Да, тук кражби и "преслушвания" на лични вещи не се толерират, а в играта съществува система от репутация, която следи как се държи играчът в света и съответно как ще реагират първоначално персонажите, с които се среща. Сюжетът е клиширан, но поднесен по интересен начин.)
- Beyond Divinity*(Продължението на горната игра. Ретроспективно погледнато, BD продължава историята от предишната част. Геймплеят отново е разчупен - вместо един, играчът управлява двама героя в реално време, което създава предпоставка за доста разнообразни тактически решения. Тук обаче социалния елемент е пострадал от това, защото действието се развива в Демонските царства. Което поне сюжетно е оправдано.
)
- Divine Divinity: Ego Draconis*(Финалната част сагата на Дивинити серията и първата next gen игра на Larian studios. Изключително добре направена в техническо отношение, особено като за първи опит. Сюжетът също е интересен. За съжаление, не мога да кажа същото за геймплея. Убийствена трудност, небалансирани зони и противници, твърде явна "коридорност" и драконовата механика е напълно опропастена. Да, както заглавието подсказва, можете да се превръщате в дракон. Обаче начинът, по който е подходено към тази хрумка изцяло обезсмисля иначе готината идея. Но, какво да се прави, днес всеки реве за баланс и туй то... Надявам се разработчиците да се отсрамят с Dragon Commander. Ей ТАЯ игра я чакам с огромно нетърпение.
)
- Portal(Още един от гениалните проекти на Valve. Portal разказва историята на Aperture Science, лабораторията-конкурент на Black Mesa, откъдето тръгва чичо Гордън Фрийман и целият му полу-живот.
Играта предлага интересно поднесен сюжет, невероятна атмосфера и неповторим пъзел геймплей с... портали. Точно така. Пригответе си пространственото мислене, защото тук няма място за хора със слабо въображение.
А на който не му стига историята, допълнителните нива и user created content-а предлагат предизвикателства безкрай.)
- Portal 2(Още повече пъзели, още по-сложни игрални зони и нови елементи като ускорителни терени и тъй нататък. Както и завършек на сюжета от първата част. Сериозно, ако не сте играли тази превъзходна дуология, БАЯ сте изпуснали... О, да, тук има и кооп.)
- Left4Dead, Left4Dead 2(Шутър със зомбита? Какво? Играли сте такъв вече? Е, добре, а какво ще кажете за ОТБОРЕН шутър със зомбита!? А, сега вече привлякох вниманието ви.
Кооперативен геймплей, интересни сценарии и множество карти от потребители. Тези неща успяха да превърнат относителното свежата игра в нещо, което в рамките на две години се циклеше нон-стоп из мрежата. Жалко, че нямах приятели, с които да цъка...
А само аз и брат ми не се оправяхме срещу обезумелите орди. Но прекарах приятно и това беше важното.)
- Spec Ops: The Line(През лятото на 2012-а излезе една изключително интересна и провокативна игра. Тази игра. На пръв поглед прилича на поредния военен шутър, с каквито постоянно ни заливат. Да, ама не. Сюжетът започва банално: Вие сте на челото на малък отряд от командоси, които трябва да разузнаят ситуацията в Дубай в близкото бъдеще, където е станала някаква супер-буря и целият град е потънал сред пясъците. Пратените американски военни изчезват. Получава се единствено съобщение за помощ и толкоз. Оттам нататък нещата стават все по-налудничави и задълбочени. Истинали е това, което се случва? Или... нещо не е наред? Създателите казват, че са черпили с пълни шепи вдъхновение от филма Apocalypse Now и книгата A Heart of Darkness. Ако са ви харесали тези две произведения, изиграйте играта. Има какво да видите.)
- Batman Arkham Asylum(Една изключително добра игра за един изключително популярен комиксов герой. Неслучайно студиото Rocksteady стана мегапопулярно именно след този проект. От години, не може би ОТКАКТО СЕ ПОМНЯ не съм виждал игра с толкова перфектно пресъздадени юмручни тупалки. Системата за водене на бой е невероятно лесна за научаване, същевременно, като в добрата стара поговорка, бая трудна за овладяване. В добавка историята е солидна, визията (Unreal engine) кърти, Жокера и Батман цепят мрака, а цялостното преживяване е гарантирано незабравимо. Това е една от малкото игри, които са ме карали впоследствие да прекарвам известно време в challenge нивата им. Да, тупалките просто са толкова добри!)
- Batman Arkham City(Ех, а как копнеех за отворени пространства и градски пейзажи... Сега вече ги ИМАМ! Представете си горната игра, но на квадрат. Още по-яки боеве, още повече джаджи, открити градски пространства, а предизвикателствата (challenges) вече са в реално време... И НОСЯТ БОНУСИ! ПРЕПОРЪЧВАМ!!!)
- LEGO Star Wars, LEGO Indiana Jones, LEGO BATMAN и ЛЕГО прочее(Реших горните игри да ги сложа на един ред, защото макар да се различават като дата на издаване и фийчъри, ядрото им е едно и също. А то е: максимум фън в любимите ни светове... LEGO STYLE!!!
Всеки персонаж е минифигурка, всяка джаджа е направена от Лего блокчета и всичко... е, почти всичко е изградено от блокчетата на супер-якия конструктор. А веднъж щом приключи историята, започва ловът на допълнително съдържание! ГРИНД!!! Пфу, малко множко ми идва... но става за убива не време. Ех, на света му трябват повече ЛЕГО игри... (LEGO Island, anyone?))
- Indiana Jones and the Emperor's Tomb(Ето тоя сюжет трябваше да филмират Спилбърг и компания, а не помията, която е четворката. Играта е класически екшън-адвенчър, обаче в главната роля е незабравимия археолог д-р Джоунс. Ще мятате камшици наляво и надясно, ще гърмите с верния револвер (а и не само), ще решавате загадки (не много трудни за хардкор куестаджийте) и ще попречите на нацистите да грабнат поредния артефакт, докато се подвизавате из екзотични и мистериозни места. Всички фенове на Инди - това е вашата игра! Какво чакате?)
- Star Wars: Knights of the Old Republic*(След Нивгашзимни нощи (Neverwinter Nights), Биоуеър блеснаха именно чрез перфектния прочит на сетинга от сагата на Джордж Лукас. Превъзходен сюжет, майсторски адаптирана d20 Modern система, изключително дълбоки и развити персонажи и... светлинни мечове!!! Какво повече му трябва на човек? А, да, разбира се! 80-часов геймплей! Мини-игри! Дроид-наемен убиец! Дядото на R2D2! И още... ама да не прекалявам, играйте и вижте сами...
)
- Star Wars: Knights of the Old Republic II*(Продължението отново е правено от Обсидиан. И, също като втория Невър, поради някаква причина феновете яко плюят продължението. Не знам защо. Мен лично ме изкефи на макс, досущ като единицата е. Нови персонажи, нови локации, нова история и все същата супер атмосфера от предишната част. Какво им липсва, питам аз? Уж имало един restoration пач, ама... хм. Трябва най-сетне да ги изиграя докрай...)
- Star Wars Galactic Battlegrounds(На практика това е Age of Empires II, обаче в света на Междузвездни войни. Играта е добра, а разнообразието от джедай, вместо кръстоносци е добре дошла. О, да има и авиация.
)
- Jedi Knight(Пълното заглавие беше нещо от типа Dark Forces II: Jedi Knight: Jedi Outcast, ама нема да ви занимавам с досадни подробности.
И тази игра е екшън-адвенчър, с прилична история. Но най-готиното е, че главният герой е... джедай. ЯКО! Щурмуваци по коридора? Няма проблем, отблъсни лазерите им обратно към тях. Спотайл си се в кюшето, а имперски лейтанант внезапно те намира? Окей, направи му Mind Trick, той ще те забрави, докато културно се изнесеш нанякъде. Дуели със ситове? Има ги на килограм.
Но ако има наистина нещо, което впечатлява, това е мултиплейър режимът. Нема такава патаклама. Да, можеш да пуцаш с лазери и ракетомети, ама внимавай!... опа, резнаха ти главата с меча. Стига си търчал по парапета!... Ето на, изяде един Force Push. Дори ботовете са забавни. Хора, като си направя спорт/гейминг клуба, това ще е една от първите игри, за които ще събирам отбор.)
- Jedi Knight II: Jedi Academy(Продължението е по-шарено и по-разточено като история. Но истината е, че тази игра ще я търсите заради мултито. Нови опции. Нови карти. Нови СВЕТЛИННИ МЕЧОВЕ! Плюс комбота. Мдам. Щеше ми се да имах с кого да я играя...)
- SPORE(Ето че в списъка най-сетне стигнахме до нещо по-особено. Спомням си навремето как се тръбеше за тая игра. Колко революционна и невероятна щяла да бъде. Та самият Уил Райт, един от доайените в гейм-дизайна, стоеше зад нея, заедно с ветераните от Maxis! Минаха години, хайпът растеше и играта най-сетне видя бял свят.
Всички, включително и аз, бяха ужасно разочаровани.
Спор няма, играта е уникална. Неповторима. Допреди тогава, никой наистина не беше правел процедурно генериране на модели и текстури. Никой. Maxis бяха пионери. Но това не беше достатъчно.
Да, играта е шарена. Забавна. Има какво да предложи. Можеш да изгубиш адски много часове в нея и пак да не си видял всичко. А когато излезе експажънът, възможностите станаха още повече. Но онова, което наистина натъжаваше, което те кара да се тюхкаш и да стенеш, да плачеш и да ревеш, е потенциалът. Потенциалът в SPORE беше ОГРОМЕН. КОЛОСАЛЕН. Но беше похабен до крайност. Нереализиран. Недовършен. Нямаше обаче и начин. Осъзнавам го и въпреки това ирационално продължавам да бъда сърдит, ядосан и разочарован до ден днешен. Но тогава още бях наивен и не знаех, че това беше неизбежно. Разработчиците бяха се опитали да изкачат Еверест без кислородни маски, без дрехи даже и съвсем закономерно бяха изпокапали по средата на пътя. Те проправиха път за тези след тях, но провалът остана.
И до ден днешен, тази игра има специално място в сърцето ми. Много специално.)
Stay tuned to this post for more.