Ей така ли?
Пхахаха!
Лъч, това е право в десетката.
+1
Изглежда няма как се съкрати, без да се застъпят нечии авторски права.
Ей така ли?
Кал wrote:Аз предложих краткото на принципа „излишните думи - вън“. „Тайната на еди-кво си“ ми звучи като:
а) заглавие на научнопопулярен текст;
или
б) клише, от най-досадните.
Един читателски поглед.
Предлагам да ти пратя наново цялата книга, като завърша редакцията. Има немалко промени, а пък и тази допълнителна глава може да звучи леко объркващо, ако се прочете извън контекста на останалото (видоизменено) повествование.Jane Undead wrote:Като я напишеш, прати я насам.
ТИПИЧНА?!? Make that untypical, stat!WATO wrote:Главата ще разказва за типична вечер в Черния пазар, където обаче персонажите ще замесят неочаквна бъркотия.
Та, не че губя връзка с текста. Напротив. Обаче, този текст ми е важен вече по друг начин. Важен ми е с функцията си, която може да изпълни, щом бъде открит за света.Кал wrote: ...
Виж, ако усетите, че почвате да губите връзка с текста – тогава бързайте, бързайте!
Или просто го зарежете и се съсредоточете върху това, с което сте най-свързани сега.
Тъй като това леко го изпуснах и взех да коментирам (разпалено, признавам) остатъка от поста ти, слагам си сега първоначалните мисли в скрит текст.Кал wrote: Но те разбрах. Давай нататък.
Кал wrote:Spoiler
Не казвам, че другите десет хиляди по' ги бива – просто че ги има. И читателят/агентът трябва да ги „изгази“ в търсене на своята книга. Оттам е логиката на 10-те, респ. 2-те страници „тест“. (100+ ръкописа месечно как ти звучи? Средното натоварване на един агент.)
На въпроса „Откъде ги намирате“: виж моя to-read list. Мога да чета пълноценно 20 до 30 книги годишно. Излиза, че ако карам само по него, следващите 2 години са си заминали... :/
Оказа се, че изобилието е много по-натоварващо от недоимъка.
Григор го е илюстрирал много точно със "Синдрома на Висоцки". Много точно.Кал wrote: Оказа се, че изобилието е много по-натоварващо от недоимъка.
Макар че бъдещето на Стелария ми идва твърде мрачно, а начините за разправяне с проблемите – твърде кървави (все пак това е остросюжетна литература и порязванията са неминуеми ;), романът гъмжи от свежи лафове и въобще свежи мисли. Рядко чета толкова стегнати, събитийни истории, особено от дебютиращ автор.
Стана ми интересно и кои ноар герои и автори (сценаристи на игри?) са вдъхновили образа на Текс Кърк.