Участвайте – било като автори, било като читатели-жури.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Срокът е 14 декември.
1. Описанията се леят, по-добре не мога да го обясня. Много се дразня, когато някой писател се опитва да разкаже историята не по начина, по който му идва отвътре, а съобразена с някакви литературни правила. Това за мен прави цялата история като накъсана, направо накуцваща. Особено си личи при описанията, когато използват твърде много (излишни) подлози или твърде много (прости) подробности (от типа "лакътят му се завъртя назад, китката му се извъртя и удари бузата на орка, който стоеше точно зад него).Разказът на Дамян беше... Буахаха! Мрете, мрете, женкари и руси главици! И нека зимата ви покрие до един! Нека ни един не остане, нито герой, създаден, за да умре като cannon fodder!
Мисля, че почвам да се напивам.![]()
Не разбирам какво имаш предвид с първото изречение? Иначе, аз си падам по простите подробности, когато не става въпрос за битки - тогава е скучно. Но по принцип предпочитам високата разделителна способност в описанията. "Тя седеше до прозореца. Слънцето я огряваше." Това ми е бедно. Искам да знам коя част от нея огрява, коя остава в сянка, каква е разликата в огрятия от слънце цвят на роклята й и този на сянка. Такива ми ти работи1. Описанията се леят, по-добре не мога да го обясня. Много се дразня, когато някой писател се опитва да разкаже историята не по начина, по който му идва отвътре, а съобразена с някакви литературни правила. Това за мен прави цялата история като накъсана, направо накуцваща. Особено си личи при описанията, когато използват твърде много (излишни) подлози или твърде много (прости) подробности (от типа "лакътят му се завъртя назад, китката му се извъртя и удари бузата на орка, който стоеше точно зад него).
Преди всичко - гласуването е до днес, 20-ти включително. Извинявайте много за объркването! Не знам защо горе така съм написала...Trip wrote:[Не разбирам какво имаш предвид с първото изречение? Иначе, аз си падам по простите подробности, когато не става въпрос за битки - тогава е скучно. Но по принцип предпочитам високата разделителна способност в описанията. "Тя седеше до прозореца. Слънцето я огряваше." Това ми е бедно. Искам да знам коя част от нея огрява, коя остава в сянка, каква е разликата в огрятия от слънце цвят на роклята й и този на сянка. Такива ми ти работи
Едит: Подкрепям предложението на Кал. Разликата между първите 3 разказа и всички останали е от по 100 гласа. Странно е.
Тиана - тоя тип писане ли имаш предвид с „описанията, когато използват твърде много (излишни) подлози или твърде много (прости) подробности“?В гмежта от туловища се мярва пролука, и тя мигновено се плъзва през нея, и по-нататък, покрай преградата, по прохода, по-бързо, плавно, преливайки от пета на пета, от катà на катà...
Петата ѝ висва сред празното, и тя полита надолу. Превърта се, ходилото ѝ потърсва опора, открива, оттласква се, променя посоката, пада, надолу, надолу, бърз хват, дъга, наляво, по пръстите ѝ полепва влага. Тялото ѝ фучи през мрака като кобилка, прегризала повода си. Косите ѝ плющят и се веят, като опашката на кобилката.
Това падане няма край, хоп, сега и другата ръка се захваща, снагата ѝ прави мах, оборот, пуска, полита, пак, праааас!, през преграда – паяжина? плат? Това падане няма край...